اینجا صدای خسته ی من است

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۴ ب.ظ

جنگ با خودم - مرحله اول

دیگه از این حالم خسته شدم ، یه سمت ذهنم بهم میگه پاشو . بسه دیگه . چی رو قراره ثابت کنی؟ خونه که وضعش مثل جنگ جهانی شده ، درس هم که چند روزه کلا تعطیله . پایان نامه رو که دیگه هیچی ، حرف دربارش نزنم بهتره.

شاید یه عده از دوستای نزدیکم حالم رو فهمیدن ، بعد آیا اصا کاری هم کردن؟! نه... هیچکس نمیدونه و نمیفهمه حال و این خلق زهرماری افسرده رو ... تنها خودم میتونم به خودم کمک کنم. پس بهتره یه حرکتی چیزی بزنم. با نشستم و خوابیدن و هیچی نخوردن کسی دلش بحالم نمیسوزه و هیچ کاری هم درست نمیشه ... خب شروع میکنم اول با تمیز کردن خونه و دو برگ از کتاب رو خوندن ... و کوتاه کردن این کپر مو روی سرم که واقعا منو شبیه هیپی ها کرده 😅



نوشته شده توسط صدای من
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

جنگ با خودم - مرحله اول

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۴ ب.ظ

دیگه از این حالم خسته شدم ، یه سمت ذهنم بهم میگه پاشو . بسه دیگه . چی رو قراره ثابت کنی؟ خونه که وضعش مثل جنگ جهانی شده ، درس هم که چند روزه کلا تعطیله . پایان نامه رو که دیگه هیچی ، حرف دربارش نزنم بهتره.

شاید یه عده از دوستای نزدیکم حالم رو فهمیدن ، بعد آیا اصا کاری هم کردن؟! نه... هیچکس نمیدونه و نمیفهمه حال و این خلق زهرماری افسرده رو ... تنها خودم میتونم به خودم کمک کنم. پس بهتره یه حرکتی چیزی بزنم. با نشستم و خوابیدن و هیچی نخوردن کسی دلش بحالم نمیسوزه و هیچ کاری هم درست نمیشه ... خب شروع میکنم اول با تمیز کردن خونه و دو برگ از کتاب رو خوندن ... و کوتاه کردن این کپر مو روی سرم که واقعا منو شبیه هیپی ها کرده 😅

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۶
صدای من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">