اینجا صدای خسته ی من است

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۷ ق.ظ

جنگ با خودم - مرحله دوم

تا حدودی تونستم خودمو شکست بدم. چهار کار ناتموم باید انجام بدم بعلاوه کارهای پایان نامه که واقعا دیگه شورشو در اوردم.امشب نمیخوابم بجاش یه کارمو درست انجام میدم



نوشته شده توسط صدای من
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

جنگ با خودم - مرحله دوم

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۷ ق.ظ

تا حدودی تونستم خودمو شکست بدم. چهار کار ناتموم باید انجام بدم بعلاوه کارهای پایان نامه که واقعا دیگه شورشو در اوردم.امشب نمیخوابم بجاش یه کارمو درست انجام میدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۴
صدای من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">