اینجا صدای خسته ی من است

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۳۱ ب.ظ

اینستاگرام و فرد ناشناس

فهمیدم توی این دنیا دیگه نه هیچ کس اعتمادی به کسی نداره. تو اینستا یه دختری چندبار درخواست رکوئست میداد منم نمیشناختم قبول نمیکردم .با صفحه دیگم که یجورایی نه عکس داره و نه فالوور بهش پیام  دادم که کی هستی و این حرفا؟ و درخواست فالو هم دادم بعد چندروز گفت منم تو رو نمیشناسم و این حرفا منم خب گفتم نمیخواستم مزاحم بشم . فقط خیلی کنجکاوم بدونم کی هستی چون خیلی از دوستامم فالوت میکنن . وویس گذاشت که فهمیدم واقعا دختره و بعد پرسید پسری یا دختر؟ اصلا پیج اصلیت کو؟ منم بهش گفتم پسرم.

خب مشخصه دیگه جواب نداد ... چندتا از پیاماشم بعلاوه وویسشو پاک کرد ...

این یعنی عدم اعتماد ، میتونم قسم بخورم هیچ قصدی نداشتم و از این جور پسرای عوضی و شهوتی هم نیستم که برم تو پیج دخترا و اذیتشون کنم . اصا بخوام بگم بخاطر قرص هایی که میخورم ، اصا میل جنسی ندارم که بخوام مثلا مزاحم کسی بشم یا کاری انجام بدم . اصا اشتباه از من بود اینکه بهش پیام دادم یا اصا باید با همون پیج اصلیم پیام میدادم . کلا سعی میکنم فراموش کنم ، بنظر مسئله ی کوچیکیه ولی یه مدته سر همین مسائل کوچیک هم کلی خودمو سرزنش میکنم ، شاید باید دوز دارو رو ببرم بالا



نوشته شده توسط صدای من
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

اینستاگرام و فرد ناشناس

پنجشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۷:۳۱ ب.ظ

فهمیدم توی این دنیا دیگه نه هیچ کس اعتمادی به کسی نداره. تو اینستا یه دختری چندبار درخواست رکوئست میداد منم نمیشناختم قبول نمیکردم .با صفحه دیگم که یجورایی نه عکس داره و نه فالوور بهش پیام  دادم که کی هستی و این حرفا؟ و درخواست فالو هم دادم بعد چندروز گفت منم تو رو نمیشناسم و این حرفا منم خب گفتم نمیخواستم مزاحم بشم . فقط خیلی کنجکاوم بدونم کی هستی چون خیلی از دوستامم فالوت میکنن . وویس گذاشت که فهمیدم واقعا دختره و بعد پرسید پسری یا دختر؟ اصلا پیج اصلیت کو؟ منم بهش گفتم پسرم.

خب مشخصه دیگه جواب نداد ... چندتا از پیاماشم بعلاوه وویسشو پاک کرد ...

این یعنی عدم اعتماد ، میتونم قسم بخورم هیچ قصدی نداشتم و از این جور پسرای عوضی و شهوتی هم نیستم که برم تو پیج دخترا و اذیتشون کنم . اصا بخوام بگم بخاطر قرص هایی که میخورم ، اصا میل جنسی ندارم که بخوام مثلا مزاحم کسی بشم یا کاری انجام بدم . اصا اشتباه از من بود اینکه بهش پیام دادم یا اصا باید با همون پیج اصلیم پیام میدادم . کلا سعی میکنم فراموش کنم ، بنظر مسئله ی کوچیکیه ولی یه مدته سر همین مسائل کوچیک هم کلی خودمو سرزنش میکنم ، شاید باید دوز دارو رو ببرم بالا

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۱
صدای من

نظرات  (۱)

منم از کاه برای خودم کوه می‌سازم.

پاسخ:
🙁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">